vrijdag 9 december 2011

hier dan eindelijk de beloofde foto s





7 opmerkingen:

  1. Wat leuk die doosjes en tasjes, ik vind ze heel mooi

    Groetjes
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dat er gezellig uit. Maar je poppen vind ik nog mooier. Kwam zo van blog naar blog surfend hier terecht en heb me als volger aangemeld. Ik ben ook net begonnen met poppen maken en zo.
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh..., wat zijn ze geweldig mooi!! Het zijn schatjes geworden, en allemaal zo netjes...
    Daar kun je mensen echt blij mee maken!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen heb je gemaakt!
    Wat een karwei!

    Ik heb een mal gebruikt,Creatables Snowflake (LR0185) Van Marianne Design.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn de doosjes schattig,alleen het doosje is al een cadeautje ...

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk!! Ik ben één van de bloggers van de ontmoetingsdag en ben zo op je blog terecht gekomen! Leuk!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen